Datos do libro

Història de l’art

Història de l’art
Cox, Paul

  • Editorial
    Barrett
  • Materia Cómics y tebeos
  • Colección Llibres espaterrants
  • EAN 9788418690679
  • Idioma Català
  • Encadernación Tapa dura
  • Páxinas 166
  • Tamaño 233x154x25 mm.
  • Peso 594
  • Data de lanzamento: 05/11/2025
24,90 € PVP
23,94 € sen IVE |

Sinopse

El seu protagonista, Pol Cuxà, és un jove artista afligit per la síndrome del llenç en blanc la vida emocional del qual sofreix els alts i baixos propis d'un amor impossible, el que sent pela seva veïna, la filla del malhumorat i mesquí sobirà del regne.
Desesperançat i veient-ho tot negre la seva malaventurada vida dona un tomb de 180 graus en el moment en el qual es creua amb un ancià que a canvi de 3 pomes li concedeix l'ajuda definitiva amb la qual posar fi a la seva calamitosa existència: un pinzell màgic. Però si un llapis o un pinzell, simples utensilis de dibuix, són en realitat instruments màgics capaços de modificar el curs de la història de la literatura infantil tal com ens van demostrar Crockett Johnson, Anthony Browne o l'assagista i autora Molly Bang, què no seran capaces de fer perquè Luco i la princesa consumin el seu amor i es deslliurin del escuracassolas del rei?
Paul Cox, aspirant a «pintor diumenger per al qual tots els dies són diumenge». Ha dedicat gran part de la seva trajectòria professional a l'experimentació amb el color i la forma, a explorar diverses tècniques d'impressió –especialment la litografia i la serigrafia– i a la creació de llibres infantils. Coix segueix el deixant de Bucky Fuller, Moholy-Nagy, Rodtchenko o Bruno Munari, ments obertes que van transcendir no per conrear una única branca artística, sinó per abastar múltiples disciplines de les arts visuals.

Libros de interese da mesma colección
Libros de interese da mesma materia
Libros da mesma temática máis vendidos